


El canviador I love Vichy és un model molt còmode, pràctic i fàcil de transportar. Un patró especialment ideat per utilitzar-lo quan necessitis canviar el teu bebè i és plegable per facilitar el seu trasllat a tot arreu. És un disseny casual, elegant i funcional que es presenta en format plegat per fer-lo completament portàtil sense ocupar gaire espai en qualsevol bossa on el guardis. Compta amb cintes de subjecció que el mantenen tancat per reduir el seu espai i poder-lo portar dins la bossa de maternitat. El canviador de bebè compta amb un folre interior encoixinat i impermeable per fer-lo més fàcil de netejar per sobre una vegada acabis de fer-lo servir i així evitar que s'hi acumulin olors a l'interior.
Gran qualitat i molt d'estil. Fabricat en un material resistent i de fàcil neteja. Walking Mum protegeix el teu bebè utilitzant els millors teixits, lliures de colorants azoics i substàncies nocives per a la salut. La nostra col·lecció Walking Mum guarda tota la qualitat de la marca Pasito a Pasito però amb un segell particular d'estil urbà i modern que no passa desapercebut, per vestir d'una manera diferent els passejos amb el teu bebè.
Els accessoris de maternitat d'aquesta línia són més sport i pràctics, especialment pensats per a mares i pares moderns que aprecien els dissenys més actuals i en tendència sense deixar de banda la qualitat i la funcionalitat dels complements que fan més còmodes tots els passejos amb els seus bebès.
Especificacions: Materials: 100% cotó plastificat. Color: gris. Mides: 33 x 66 x 1 cm.
100% COTÓ PLASTIFICAT
Rentar a màquina màx. 30 °C. No fer servir lleixiu. No planxar. No netejar en sec. No es pot fer servir assecadora.
Referències específiques