



La mussolina Cherry Flores de Pasito a Pasito és l'accessori imprescindible per a la cura del nadó. Confeccionada amb una combinació de 70% bambú i 30% cotó, ofereix una textura ultrasuau, transpirable i delicada amb la pell del nounat. La seva mida de 120×120 cm la fa ideal per a múltiples usos: arrullament, manteta lleugera, protector per al carret, coberta de lactància o canviador improvisat. Gràcies al teixit transpirable, ajuda a regular la temperatura del nadó, proporcionant confort en qualsevol situació. Materials delicats amb la pell del nadó, ideals per a un descans segur i plaent. Fàcil rentat i manteniment, mantenint la seva suavitat rentat després de rentat.
És ideal per mantenir el teu nadó còmode i protegit, amb l'estil i qualitat que caracteritza Pasito a Pasito. Tots els nostres productes estan fabricats conforme a les més exigents normatives europees, amb materials de gran qualitat, lliures de colorants azoics, ftalats i substàncies nocives per a la salut. Tela de fàcil neteja, es recomana rentar a màquina a 30 º. Els productes per a nadó de Pasito a Pasito compten amb un disseny molt diferent de totes les altres.
Les seves col·leccions es caracteritzen per la feina detallada, pensades sempre des d'un punt de vista pràctic. Utilitzen materials de primera qualitat per remarcar l'elegància i l'harmonia en cadascuna de les peces. Els nostres models són exclusius i d'estil inconfusible, pensats en les mares actuals que gaudeixen de bon gust i que aprecien els detalls tant com nosaltres.
Especificacions: Materials: 70% bambú – 30% cotó. Grandària 120×120 cm.
100% COTÓ
Rentar a màquina. No fer servir lleixiu. Planxa màx. 110°C. No netegeu en sec. No es pot fer servir assecadora.
Referències específiques