



La funda de cadira per a nadó Praliné Vichy/Rayas és la funda ideal per cobrir la base de la cadira de passeig i ve proveïda de sac per donar suport al teu nadó. Amb aquest sac el teu bebè estarà còmode durant els mesos de primavera i de tardor. Del darrere amb material antisudoració que evita la sudoració excessiva del nadó. Farciment extraïble. El seu esquema disposa de diverses obertures ( traus) i ajustaments amb què se't farà més fàcil adaptar-la a la majoria dels cotxets, convertint el passeig del teu nadó segur i confortable.
Està elaborat amb un material resistent i càlid. És un disseny bonic, simple i còmode que crea un niu per al teu nadó mantenint-lo acompanyat i protegit. El sac s'adapta sense problemes a qualsevol cotxe i us permet gaudir d'un descans més agradable amb la forma acollidora que té de niu. Gran qualitat i molt estil. Fabricat amb materials resistents i de fàcil neteja a mà oa màquina a 30 °C. Walking Mum protegeix el teu nadó utilitzant els millors teixits, lliures de colorants azoics i substàncies nocives per a la salut.
La nostra col·lecció Walking Mum guarda tota la qualitat de la marca Pasito a Pasito però amb un particular segell d'estil urbà i modern que no passa desapercebut, per vestir diferent les passejades amb el nadó. Els accessoris d'aquesta línia són més sport i pràctiques, especialment pensades en mares i pares moderns que aprecien els dissenys més actuals i en tendència sense deixar de banda la qualitat i la funcionalitat de complements que fan més còmodes totes les passejades amb nadons.
Especificacions: Materials: exterior 65% cotó/35% polièster. Mides: 47 x 90 cm.
65% COTÓ - 35% POLIÈSTER
Referències específiques